Friday, January 27, 2012

27th January 2012

assalamualaikum.

malas nak taip panjang-panjang harini. pendek kata, harini sangat ohsem. paginya lah.. tak sangka, dapat jugak jumpak kawan-kawan yang aku kenal through facebook. ada jugak faedah facebook ni eh. merapatkan silaturahim. hihi kesian Abu kena bahan dengan aku. weh, gurau ja! :p

tapi.. aku sangat sedih tak dapat jumpak dengan otromenot. wehh aku nak jumpak hang kot! takdak rezeki bebenor :"|

anyways, thanks sebab tegur aku dulu. kalau tak tegur en, memang aku tak berani nak pergi kelas hmpa. haha thanks for the wishes and aku takkan lupakan hmpa lah~ hihi. gambar yang lain akan aku upload kemudian. :)

ainaa, afa & abu.

the high achievers.

rafeeq gedik and wafi gegeh.

mereka. :P

mereka yang ohsem!

thank you Nuramirah Ainaa, Nur Husna, Hanis Zalikha, Ojie XD, Farah Amiera, Qhairunnisha, Afariza Hanim, Maisarah Pauzi, Sarah Omar, Nasreen Elias, Aimi Arissya, Zayyan Alwan, Abu Ihsan, Rafeeq, Wafi Zamri, and Hannan. oh and Ain Syahmina pun! *walaupun tak jumpak..* kalau tertinggal sesiapa, maaflah yea.

thank you again. wa sayang uolls. hihi :">


-Aina Shobri

No comments: