Sunday, December 4, 2011

#266

assalamualaikum, peeps.

mohon ampun, mohon maaf kerana post siang tadi agak emosi. tak ditujukan kat siapa-siapa pun. tak tau la nak terangkan macam mana tapi, benda tu.. tak penting pun. kena ingat, setiap yang Allah tetapkan.. ada hikmahnya. dan setiap yang berlaku, bukan suatu kebetulam tetapi kehendakNya. dalam Islam, theres no such thing as coincidence!

it's 2.10AM, i'm still wide awake as if it's 2.10PM. haih. inilah akibat tidur pukul 5 semalam. 5 pagi ok. nak tengok MU lawan Villa pun, wan tak subscribe astro sports ni. fine, tunggu jelah results esok. so esok dah pun hari Ahad. eh, harini -.-"

cepat kan masa berlalu? sedar sedar.. ibu & ayah dahhh pun nak sampai Msia. yeay tak sabarnya tunggu petang Rabu :D ibu, ayah.. me lub you :) ok keluar topik dah. so anyways, esok balik Sungai Ara.. cuma aku balik cara lain sikit. singgah Sunway Carnival dulu baru balik ke Sungai Ara~

so esok jumpak itu budak lagi, insyaAllah. dekat 2 bulan dah since last jumpak. sadis tak? ngeh! last jumpak.... masa majlis apresiasi tu. ha, tu pun berpisah dengan cara yang sangat menyedihkan. kalau stay lama sikit untuk solat Zohor, mesti gempak XD ok sekali lagi keluar topik -.-"

so malam ni aku sangat hyper. entah kenapa. aku takut malam ni aku happy, esok pagi aku gloomy. ahh sudah. tak pasal je. mohon dijauhkan. hm, tengok.. takat merepek pun dah boleh dapat 6 perenggan. bayangkan jela kalau aku buat esei, dapat tajuk bebas. hamek kau, 10 perenggan tak kata apa.

k dah. esok jumpak itu budak. assalamualaikum~

-Aina Shobri

No comments: