Thursday, November 10, 2011

mumtaz.

assalamualaikum wrt.

#np Bigbang - Beautiful Hangover. cehh aku menyesal tak upload lagu masuk iPod & tak bawak iPod. kan dah bosan! arghh -.-"

bertemu lagi kita di pagi yang mulia ini. aiseh. aku ni kira memang takdak keja la kan sat-sat dok online, pastu update blog. baru 7.33am, nak bertolak pukul 9am nanti. so aku berbaki about sejam stengah lagi. am so bored ;\

so anyways, as i was scrolling down my timeline dkt facebook, terjumpa gambar ni yang kawan kakak aku post. it caught my attention sebab semua orang nak cemerlang kan? so this picture describes everything.

mumtaz bermaksud cemerlang dalam bahasa arab. i'm sure most of you are aware of that. jadi, kita semua mestilah mumtaz dalam setiap aspek sebagai seorang mukmin yang sejati. betul tak? well, at least usaha ke arah tu. insyaAllah, Allah permudahkan segalanya.

lol apa la minah ni dok sembang merapu pagi-pagi ni? haha ok i'll stop here. sengaja nak penuhkan blog aku. oh ya, maaf lah blog aku tak cantik macam blog hmpa. ada favicon la, ada bling bling, ada kelip kelip, ada background cantik bagai, aku takde.

yela, aku cetek ilmu IT. buat apa? nak jadi lawyer bukannya tertumpu kpd ilmu IT sgt pun. ada la sikit (kot) tp mostly kepada bercakap dan ilmu pengetahuan sejarah. haha ok i'm crapping. soooooo, nak mandi & siap. thanks for reading, nanti dalam kereta kalau aku tak carsick & kalau tak PADAT, aku online lah kot. okbai (:

p/s: semalam tak mimpi apa. lol. just teringatkan adik aku ja. heh.

Aina Shobri

No comments: