Tuesday, August 2, 2011

death just tears me apart,

innalillahiwainnalilahirajiun.. ;"(
kenapa harini aku dapat berita dua orang meninggal (walaupun dah seminggu yang lalu)?
walaupun dua orang tu aku tak kenal, kenapa aku sebak gila nak mati?
al-Fatihah buat Farhah Fakhira Azli & Amirah Fadzil.
again, aku cakap aku tak kenal mereka.
ishh this makes me feel that death is so near to me. even budak f5 yang excited nak puasa, pulun study untuk SPM pun Allah boleh tarik nyawa. inikan aku yang masih leka dengan tanggungjawab dunia dan akhirat. bila-bila Allah boleh tarik.

sedar diri tu, Aina -.-"

****

anyways, selamat berpuasa. selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak. semoga semua memanfaatkan Ramadhan kali ini. okay aku takmau ucap panjang lebar sebab aku sendiri tak mampu nak buat apa yang aku cakap tu.

okay dah. bulan ni sched mmg pack, but aku mmg cuba nak enjoy. takmau tension sgt.

p/s; weh debaters!! jom bukak posa ramai2?! takmau sudah, aku ajak kak bashhhh. hihi *gediknya -.-"


PB005K001

1 comment:

hrusli61 said...

Aina, orang yang paling bijak ialah orang yang sering mengingati mati.

Cikgu doakan Aina berjaya dalam hidup.

Selamat beribadah di bulan yang Mulia ini.

Ajaklah Cikgu Mior buat majlis berbuka di masjid Sg Ara.