Tuesday, February 22, 2011

nak gelak boleh?

assalamualaikum everyone :)


okayy aku jumpak app ni dekat facebook and tergerak hati nak huraikan one by one. hoho. nak gelak, gelak ah dulu. aku pon nak gelak jugak bila baca xD

Kuat semangat & bermotivasi tinggi
- kuat semangat? hmm ya ka? aku pon taktau. haha rasa macam dak ja pun. kadang tu cepat lemah semangat aihh.

Pandai menarik hati & perhatian orang
- haha rasanya yang ni betul kot. aku suka attention tapii bukan la minah capub. sapa tak suka orang bagi perhatian kan? haha. tak kisah la, kalau korg tk bagi perhatian, aku masih ada bapak aku :D

Tetap pendirian, namun mudah dipengaruhi oleh orang lain
- ohyeah. sangat true. mudah dipengaruh tu 50-50 ah. kadang tu yea, kadang tu tak. macam skrg, dulu semangat nak masuk mrsm. skrg semangat nak masuk sbp. aku pon taktau. hahaha mana2 pon takpa.

Mudah dipujuk
- yea ka? haha kak mas pujuk tak menjadi pon? :P

Bersikap sistematik (otak kiri)
- oyeah? didn't know that.

Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu
- haha agree. bila teka mesti betui. haha (sila muntah skrg :P)

Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit
- ahuhhh yup2. skrg ni pun blkg telinga pedih. idk pasaipa.

Kelemahan sistem pernafasan
- yuppp. bila baring ja mesti payah nak breathe in and out.

Suka sastera, seni, muzik & melancong
- muzik? tak kot. sastera & seni tu perhaps. i respect language. that's why i enter compts like debate, bahas and public speaking (:

Tidak berapa suka duduk di rumah
- tau takpa! pukui 5 satgi pun nak p sekolah. malas duk rumah. duk rumah, tidoq ja manjangg. hehe.

Tidak boleh duduk diam
- my friends can judge this :P

Keras hati & degil
- errr, perhaps :P

Pemikiran yang tajam
- "pendebat sejati, semua benda dia pikiaq. cikgu bagi 1 dia pikiaq 50 dah.." -quote by cikgu mazwin. hahahahahhaha ni aku ingat :P

Mudah marah apabila tidak terkawal
- very true. my friends know this as well.

Perasaan yang amat mendalam
- ehe. yeah. teeeheee :D

Cantik dari segi fizikal dan mental
- hahahahahahahahhahahaha.

Suka berangan
- hahaha betui. hahhahahahhaa tetiap hari berangan dapat 8A and dapat sbp :P

Daya khayalan yang tinggi
- yeshhhhh. berkait dgn berangan gakkk.

Pandai berdebat
- ahahahahahahahhahahaa xD

Tidak mempunyai ramai anak
- :(

Agak boros
- dulu boros gila ah, skrg ni control sikit sbb nak save duit :D


okay tu ja. nak siap2 pi sekolah. hal silat. haha, naib pengerusi xD okay gotta go.


-Aina Shobri

No comments: