Thursday, January 6, 2011

masih adakah peluang?


assalamualaikum. second post of the day after siap homeworkssss ^^,

masih adakah peluang untuk aku?
impian yang aku simpan selama beberapa tahun, sehingga kini tak tercapai.
aku hrp emel permohonan tu akn diterima.
perhh macam x sangka ja aku dah send email tuh.
berdebar2 jantung aku bila pk pasal nih.
yelah, this year exam year.
kalau accepted (alhamdulillah klw ye), mesti ganggu schedule aku..
kalau tak accepted, mesti aku furst menonggeng, tertonggeng dan segala ngeng lah =='

tah berapa malam aku xdapat tido lena sejak habis kursus haritu pikirkan benda nih.
benarkah?
haha, kalau betul bnda ni terjadi, aku bersyukur sgtsgt.
tak terkata lah syukur aku pada Nya.
skrg ni aku hnya mampu berdoa dn berusaha lg.
training tk boleh tinggal.

ya Allah aku betul betul mengharap kepadaMu, ya Allah.
satu rezeki yang telah engkau berikan kpdku dulu telah kau tarik semula.
aku memohon supaya kali ini kau benar2 mengizinkan aku, ya Allah..

doakan aku yea, walaupon korg xtau apa yg aku maksodkan :)
okeh, it's time fr promoting silat at school.
mission today: meeting and promotion.

i'm off!


2 comments:

hrusli61 said...

Apa saja yang dihajati jika ianya baik niat dan cara perlaksanaannya pasti akan terkabul. Samada sekarang atau terkemudian, paling tidak ditangguhkan Allah pada masa yang paling sesuai. Mungkin juga di akhirat nanti.

Setiap sesuatu ada hikmahnya. Perkara yang disukai tidak kecapaian. JIka tercapai adakah kita akan terus berdoa dan bersyukur.

Aina Shobri said...

sy bukan apa, cikgu. cuma benda tu sy teringin dh lama. sy berlatih byk2 utk diterima. tp tk jugak. sy terima je hakikat yg sy sbnrnya tkde bakat utk diterima.
tp sy tk snggup utk putus asa lepas training xhenti. sy cuba lg.
insyaAllah. trima kasih, cikgu..